fredag 18 juni 2010

Äntligen är det fredag!

Jag har vatt och jobbat idag. Jobbade morron, började 6.45, vilket innebär en väldigt tidig morron. Jag gick upp vid 4 tiden, och vid halv 5 väckte jag töserna. Gjorde dom klara och gjorde välling, sen gick vi ut o packade in töserna i cykelkärran. Töserna åt sin välling på vägen upp till dagis. Vi va på dagis vid halv sex, och dom gick in utan problem. Så duktiga tjejer! Och sen bar det av till tåget o jobbet för mig :)

Dagen på jobb gick väl bra! Jag va trött, men det gick ändå bra! Det beror mycke på vem man jobbar med. Vissa dagar tycker jag inte alls det e kul medans andra e superkul! :)
Kvällen har vatt helt underbar!!! Töserna har vatt på ett underbart humör. Vi har bara haft det mysigt hela kvällen. Legat i soffan och tittat på TV. Amanda somnade först i soffan och sen somnade Emelie i min famn. Så innan 20 sov båda tjejerna. Vilket är ovanligt.. Emelie har haft jättesvårt att somna den senaste tiden... Men jag kände inte att jag va tvungen att lägga henne så jag tänkte hon får va uppe tills hon däckade.. o så somnade hon innan 20!! :)

Jag e ledig i helgen... imorron ska jag se på Victoria och Daniels bröllop. :) Japp jag tycker att det e kul med kungligheter :) Så jag kommer sitta pall i soffan och jag får väl plocka fram en massa servetter.. för sen jag fick mina små töser så har jag blivit så fruktansvärt blödig!!!

O på söndag ska jag städa min gamla lägenhet :( inte alls så kul.. Men det e dax o fixa det nu!

Haha jag sitter o ser på det kungliga bröllopet nu på SVT1, och förlåt mig kungen, men du behöver kanske öva lite på engelskan.. hehe ;) Men han e kul som drottningen säger :)

1 kommentar:

angelica sa...

kollade också på bröllopet, lite intressant tycker jag :)

hoppas städningen av gamla lägenheten gick bra!