söndag 6 juni 2010

Igår så åkte vi till Liseberg. Jagtog tåget till Halmstad och där mötte Linda upp mig :) Gick hem till henne ett tag innan det va dax o köra vidare mot Göteblórg! Jag tog plats vid ratten. Jodå det e sant Cattis körde till Göteborg :) Vi kom fram o sen ställde jag till det.. vi lyckades efter mycke om o men flirta med en man som kunde betala vår parkering eftersom dom bara tog bensinkort och mynt (80kr) Vem har 80kr i mynt?!?! Seriöst.. dom kunde juh ha accepterat VISA åtminstonde.. men ikke.. men sen då,... jo jag lyckades på nått sätt försöra låset till bagagen på Lindas bil(förlåt) så det gick inte o öppna.. det va bara jag som hade en väska där i.. MEN där låg mitt inträde och mitt åkpass och quickpassen... suck... Vi körde till Shell och försökte där, men nej det ville verkligen inte...
Vi körde tillbala till Liseberg o där lyckades jag prata med en trevlig tjej som lyckades hitta mina uppgifter så jag fick inträde och åkpass iallafall.. quickpassen kunde hon inte ordna.. men det va juh inte hela världen!!!
Vilken härlig dag vi hade sen!!!! O jag insåg vilken mes jag blivit när det kommer till o åka karuseller!!!! Shit.. jag som åkte precis ALLT innan! jag har faktikst bildbevis på att jag åkt en massa inna.. men nu nej.. Men jag åkte några ialllfall! :) Och precis som alla andra äldre så tyckte jag det va lika kul o se på när andra åkte!! haha :) Och vet ni!!! Jag vann 2 kg Marabou mjölkchoklad!!!!!! haha :) Så härligt!!!
Vi drog oss hemåt vid 23 tiden. Mot Halmstad först och sen körde Sofia mig hem till mamma eftersom mina nycklar va kvar i Lindas bil i bagaget... även kameran låg där i så bilder får ni själva bilda er i huvudet hehe :)

Idag körde mamma mig hem och då kom Cia, Sandra, Matte och Tim och hälsade på :) Blev lite fika och lite snack.. Sen åkte dom hem och jag åkte till Micke o fick mina små prinssor med mig hem :) Mina små älsklingar!

Inga kommentarer: