torsdag 1 juli 2010



Har inte skrivit på ett tag nu.. jag har inte hunnit om jag ska va ärlig...




Midsommar firade jag o töserna med Micke. Vi åkte till hembygdsparken först en runda.. men där va så mycke folk, och barnen brydde sig inte så mycke om dansandet så vi åkte vidare till Råbocka. Kände lite på vattnet! Amanda ville i o bada! :)


O sen hem o grilla! Supergott va det!




Sen har det vatt jobb o jobb o jobb... i måndags kom syster Camilla hit! Dom e inte här så ofta! Så det va jättekul! Dom sov här tills i onsdags. Jättemysigt va det!




O så har jag min gamla lägenhet.. jag gick dit i tisdags för o kolla till den. När jag kom dit så tyckte jag att det va lite småskitigt i köket... Blev irriterad för jag visste juh att det va städat innan.. o sen kollade jag runt, jodå då har nån vatt i lägenheten och borrat upp en stick kontakt ovanför spisen.. skitarg blev jag! Tidigare på dagen hade jag pratat med han som ska göra besiktningen o han va så stöddig mot mig! Så jag ringde upp och ifrågasatte vem som hade gjort det.. o han svarade att det skulle dom ha ringt o frågat..o visserligen hade han oxå vatt där uppe men han hade inte smutsat ner sa han.. jo men tjoflax det e juh inte bara det att dom skitade ner dom gick juh in i lägenheten utan att jag visste det.. och det gjorde juh han med! Jag blev så putt!!! Han har vatt inne i min lägenhet innan oxå! O då lämnade han kylskåpet öppet.. fast detta erkänner han inte,... vilket e fruktansvärt irriterande.. men eftersom han e den enda som har huvudnyckel så måste det va han.. han bytte även en propp som va sönder.. inte för att jag vet hur han visste att det behövdes bytas en propp hos mig men men.. Ja arg va jag iallfalll... dom på kontoret tyckte att jag skulle städa upp det som hantverkarna hade smutsat ner för det kunde juh inte va så mycke.. o det va det inte heller, men varför ska jah behöva göra det igen?? Plus att jag hade inga saker där o städa med... Jag städade inte! På besiktningen påpekade han några saker som mamma o Camilla gjorde ve(jag jobbade), Tack så mycke till dom!!!!


Så nu e jag av med den lägenheten!!!!! Såååå skönt! Aldrig mer RL konsult!!!




Idag ska jag jobba kväll.. töserna ska på dagis en liten runda sen ska Micke hämta på dagis, o töserna ska va hos Micke enda till på söndag! En långhelg! :) Glad att vi kan hjälpasåt i sommar..




Jag e ledig i helgen.. o ska på till Lina på lördag o Tim på söndag! Varje helg när jag e ledig så tänker jag att nästa helg när jag e ledig då ska jag bara sitta hemma! haha :) Det blir aldrig så :) Men det gör inget! Jag vet att jag blir rastlös ändå! :)


Näe nu ska jag ta och hänga tvätt och packa kläder till mina små töser!


Inga kommentarer: