söndag 4 juli 2010

Så va det söndag igen.. Helgen bara flög iväg... men det e väl som vanligt :)

Igår va jag o klippte mig.. blev lite för kort men det kallas väl ekonomiklippning :) På kvällen åkte jag till HBG o Lina. Hon hade inflyttningsfest! Jag o Marre möttes på vägen o hade sällskap dit. Jag åkte med 23.34 tåget hem och va hemma vid kvart över 12 på natten. Helt OK. Det va jättetrevligt där! Lina och några andra skulle vidare ut, hade gärna följt med, men min ekonomi e inte den bästa... aja.. det kommer fler gånger! :)

Idag kom töserna hem igen! Och vi tog tåget till HBG, mötte upp Conny, Sofie och Filippa i stan. Och så tog vi bussen vidare till Cia. Tim har fyllt 10 år! Så det va lite kalas för honom där.. Mysigt! Men den lilla födelsedagsgrisen va sjuker.. hade feber och va så hängig.. hoppas han blir bra snart.. Vi andra badade i deras pool! Töserna va helt galna där i! Tur vi bara har en liten plaskdamm :) Sen tog vi tåget hem igen!

Töserna va på superbra humör. Från tåget o hem gick Emelie o höll mig i handen och bara skrattade och hoppade. Jag kan inte fatta att hon blir 2år på fredag!!! Tänk min lilla bebis blir 2år! Ja jag vet hon e ingen bebis längre!!!

Näe nu ska jag se lite på film o sen blir det en dusch o sen sängen (bytte lakan imorse, finns det nått bättre än o va nyduschad o lägga sig i nybäddad säng?!?!?!)

1 kommentar:

angelica sa...

o jag vill också klippa mig! va alltför längesen nu...ja nu närmar det sig emelies födelsedag, tänk vad fort tiden gått!


sv: tack, hehe. ja vad du tjatar ;P nävars...jag förstår faktiskt hur du menar...jag va också avis när andra va gravida innan jag blev gravid med maja..tog ju ett par år innan man blev gravid där mellan första o andra barnet. men just nu har du inget att va avis på, oerhört jobbigt i denna värmen, o för att inte tala om hur svullen man blir! men sen blir det din tur igen säkert ska du se, när du hittat karl'n i ditt liv! :)

nej vi har inte fått snittdatumet ännu. det får vi inte förens senare, kanske så sent som en vecka innan snittet :/ men det läkaren sa va att det blir nån gång mellan 16:e-19:e augusti, så får hoppas det blir nån dag där då :)