söndag 24 maj 2009

Helgen

Ja då va dte söndag... Idag ska jag jobba... 11- 18. Jobbade igår med en runda! Rätt skönt att komma iväg lite.. men precis innan jag ska gå så e det lite småjobbigt.. haha :) Man e juh så bortskämd med att va hemma... Men men.. jobbar idag sen e det 2 veckor till nästa gång.. o då ska jag till Bakken med 3 boende!!

I fredags åkte jag med Micke till Höganäs. Amanda åkte med Micke o hämtade Sebbe o Tilda sen körde dom hem. Jag gick till Madde som fyllt år! Hon hade lite kalas.. o eftersom jag inte gattat verken Sofia eller Josefin heller så passade jag på då... Det va trevligt med kalas... Men eftersom jag skulle åka buss hem så kunde jag inte stanna så länge... Jag o Emelie åkte bussen hem! Emelie tyckte dte va toppen att åka buss!

Usch nu kom de en väldigt konstig doft här... dax för blöjbyte....

1 kommentar:

Carolina sa...

Tänkte passa på att tipsa om de 2 tävlingar jag har pågående i min blogg just nu, var gärna med - finfina priser i potten! kram