lördag 29 november 2008

Lördag!

Ja då va det helg igen! O imorron e det 1 advent!

Igår va jag på träningsakademin o hälsade på. Ska börja jobba där nästa lördag o passa barn! Som lön får man ett träningskort! Ja tack!!!!! Gratis träning är aldrig fel! O jag får gå på vilken träning jag vill! Både styrketräning o på passen!!! Ska ringa ner där på måndag så man får en genomgång av instrukötören på gymmet så man kan gå där! Sen ska jag o Mona gå 3 gånger i veckan! Så får jag se om jag tar nåt pass oxå! Det e rätt kul med stepup. O spinning!! hehe :) dom har Kick'nBox oxå! Det e riktigt kul! Men man ska ha nån med sig.. inte så kul o stå o slå mot nån man inte känner! hehe :) Får se om jag kan få Micke att följa med nångång! hehe :) Satte upp alla ljusstakarna igår! Blev jättemysigt!

Idag ska vi nog inte göra så mycke.. eventuellt ska vi till väla.. men får se om Micke orkar efter jobb.. han e inte så jättekry.. börjar oxå bli förkyld.. Aja. det gör inget om han inte orkar.. det brukar va så jäkla mycke folk där på helgerna.. bättre o köra in en dag i veckan istället...
Imorron blir det en runda till Höganäs på julskyltningen.. dom har julskyltning här i Äholm oxå, men jag går hellre i Höganäs där jag känner lite folk...

Näe nu börjar Emelie tröttna på o ligga på golvet.. höres!

Inga kommentarer: