fredag 28 november 2008

Ullared!






Igår åkte vi till ULLARED! Bussen gick vid 8 o vi va uppe vid 10.. När vi kom fram va det ganska lite folk.. men innan vi hann till entrén så va det redan kö.. suck.. aja vi stod inte mer än 15 minuter..men ändå.. Det va väldigt trångt, men vi lyckades få ihop våra julklappar!! Så härligt! Så nu e alla julklapparna inhandlade!!! Bussen gick hemåt vid 16 tiden igen. Men vi va juh klara långt innan dess.. hehe :) Vi satt o fika o pratade lite skit.. o gick lite i affärerna runt omkring! Så tiden gick rätt snabbt!

När vi kom hem så kunde jag inte låta bli att slå in alla julklapparna! Så skönt att ha det gjort! hehe :) Det stora vita paketet e juh inte inslaget ännu.. men pappret tog slut.. Det e Emelie's julklapp! En gåstol! hehe :)

Idag ska jag bara fixa till här hemma! Här ser ut som jag vet inte vad... ska få upp ljusstakarna! Ja just det sen ska jag upp på träningsakademin o prata med en kvinna där. Jag ska nämligen börja passa barn där några timmar på helgerna!

Kan ni fatta att det är advent på söndag??!!? Snart jul!!! *pirr i magen* Jag fattar inte vad som tagit åt mig.. jag har aldrigt varit så speciellt intresserad av julen innan.. jo när jag va liten.. men nu tycker jag det e jättemysigt!!!

Näe nu blir det till o göra ve här lite! ha det bra gott folk!



Inga kommentarer: