söndag 23 november 2008

sjukling

Amanda har varit lite hängig o gnällig mer eller mindre hela dan.. men jag har mest tänkt att hon vatt trött eftersom Sebbe o Tilda vatt här... hon busar juh från morron till kväll då.. Hon ville inte äta vid middan.. men det e heller inget ovanligt.. hon har juh sina dagar när hon inte äter..
Men så nu på kvällen så tyckte jag hon va extra hängig, sa inte mycke o la mest i soffan eller på mig.. o hon kändes varm så jag tog tempen.. ja då hade hon juh 39.6 i temp.. stackars lilla tös.. Det va juh bara o slänga i henne en alvedon.. o så har hon tjatat efter sin napp hela dan men vi har sagt nej.. men jag gick faktiskt o hämtade den till henne.. E man sjuk så får man ha sin napp oxå!! tjugo över sju så ville hon ha välling.. så det fick hon o sen somnade hon hos mig i famnen.. det blev ingen tandborstning idag.. jag hade verkligen inte hjärta att väcka henne för det.. Jag hoppas hon får sova hela natten nu... det bästa e juh om hon får sova.. Stackare.. Usch känner mig så taskig skulle ha kollat hennes temp innan så hon hade fått alvedon innan.. Aja inte mycke o göra.. hoppas som sagt hon får sova..

Inga kommentarer: