lördag 22 november 2008

Snö!!


Jodå, igår när vi vaknade så fanns det minsann snö på backen!! Så snopen jag blev! Jag trode först bara det va lite frost.. det va juh ganska mörkt när jag gick upp så jag tittade inte så noga.. men när det började ljusna så insåg jag att det va juh faktiskt snö! Amanda stod vid fönstret o sa Oj! haha :) Det va juh så längesen hon såg snö.. tror inte att hon kommer ihåg det..

Sen snöade det mer eller mindre hela dan igår.. o det ligger faktiskt en del snö här nu oxå! O De e kallt så chansen finns juh att det ligger kvar! Det hade vatt mysigt om det ligger imorron, för då e det julmarknad i hembygdsparken! Om det inte e regningt så tänkte jag ta mig dit! Sebbe ska på kalas så Micke tar Sebbe o Tilda o kör till Höganäs, så jag får gå själv dit! Men det e OK! Jag tror juh inte Amanda bryr sig så mycke, men det e alltid kul o träffa folk!!!


Dagen idag blir nog ganska lugn.. Både Amanda o Emelie e lite förkylda.. mest täppta i näsan så det e inte så farlig... Tar väl på dom overallerna sen o går ut en sväng i snön! hehe :)

Micke ska byta däck på bilen idag! Det kan behövas i detta vädret! haha :)


Näe nu ska jag ta o byta lite blöjor här.. det finns en del o byta här! haha:)

Inga kommentarer: