söndag 30 november 2008

advent


Idag e det 1a advent!!! Shit snart e det jul!! Längtar!

Jag bestämde mig för att jag skulle baka pepparkakor idag! Jag hade köpt hem pepparkaksdeg, så det va bara att kavla och trycka ut o in i ugnen! Amanda tyckte dte va superkul!! Speciellt kul va det o kavla ut degen! hehe :) Jag fick knappt låna kaveln.. Efter baket så åkte vii till Höganäs! Amanda stannade hos mormor. O Jag o Emelie gick till Madde o hälsade på! Det va så längesen jag träffade henne! Alltid kul o träffas o prata lite skit! hehe :) Sen gick mamma o jag en runda på julmakrnaden. DEt e juh inte allt för mycke o se.. men det e alltid kul o träffa lite folk, men jag träffade inte allt för många som jag känner.. men men.. det va kul iallfall! hehe :)

Sen köpte vi pizza o åt hemma hos mormor innan vi åkte hem igen.. O nu ligger båda flickorna o sover.. o jag har lagt in bilder på bilddagboken o ser på parlamentet! hehe :)

Snart e det Wallander!!! Har sett alla filmerna 100 gånger men det e ändå ett måste!

Ja nu ska jag slänga mig o soffan o glo på TVn.. ha det bra!!!!

Inga kommentarer: