fredag 19 juni 2009

Glad midsommar!

Ja idag e det minsann midsommar!
Dagen blir ganska lugn.. Jag o töserna har vatt på konsum o köpt hem tårtbotten, grädde och jordgubbar! Jag tycker absolut inte om jordgubbar, men en jordgubbstårta kan man väl ha... Micke ska komma hit o äta idag o ¨så ska vi till hembygdsparken.. dom har dans runt midsommarstången där! Inte för att jag tror att Amanda kommer dans men ändå.. det kan juh va kul o göra nått nu när det ändå e midsommar... hehe :)

Kvällen ska jag spendera framför TV:n o bara slappa! haha :) Imorron o på söndag ska jag jobba.. goa storhelgspengar!!! hehe :) Men dom kommer juh inte förrän nästa månad.. men ändå.. man ska juh ha pengar då med...

Ja annars händer det väl inte allt för mycke här... Jag har glömt o äta frukost.. ska kanske gå o göra det nu.. hmm.. jaja..

Ha en bra dag allihopa!!!

Inga kommentarer: