söndag 21 juni 2009

Midsommar helgen!

Midsommar afton firade jag här hemma med barnen. Micke kom oxå hit. Tanken va att vi skulle till hembygdsparken, men det ösregnade o vi kände inte riktigt för att gå ner där då.. Så vi la barnen för middan o satte oss glodde på TV.. typiskt nog så kom juh solen fram precis när barnen somnat.. aja.. strunt samma.. när dom vaknat så åt vi lite tårta och såg på fotbollen.. det gick juh inget vidare men men...
Sen körde Micke hem.. o jag fick gå o lämna en film som han skulle lämna! haha :) Va bara tvungen o pika Micke! hehe :)

Lördag lämnade jag barnen hos Micke vid 9 tiden sen jobbade jag mellan 11 och 18! När jag komhem så slängde jag mig i soffan, hade fruktanvärd huvudvärk.. vid halv nio orkade jag inte va uppe mer så då la jag mig o tittade på TV i sängen.. somnade innan nio.. o sov till tjugo över åtta.. Riktigt skönt!

O idag så har jag jobbat 11- 18. Innan jobb så hann jag med o tvätta, diska o dammsuga och tvättagolven! Man hinner med en massa när man inte har dom små somspringer runt benen hela tiden.. hehe :) Efter jobb hämtade jag hem töserna. Dom hade haft så kul hos Micke! Lekt med Sebbe o Tilda! Men dom va supertrötta så redan 19.15 så somnade dom..

Imorron ska Emelie på 1års kontroll på BVC! Det ska bli intressant o se vad hon väger! Ska ha med mig Amanda oxå, tänkte väga henne oxå.. hon har juh vatt sjuk nu och har inte velat äta så mycke... vill veta vad hon väger nu för tiden...

Nästa gång jag ska jobba så ska jag åka med en boende till Malmö o se på Måns Zelmerlöv! Jag e väl inte en av hans största fans. Men han har juh en del bra låtar.. så varför inte! Jag får juh resa o biljett betald så..

Näe got folk nu blir det inte mer idag... Ha dte bra!

1 kommentar:

Mona sa...

VA SKA DU SE PÅ MÅNS????? Jag vill ju!! Han är ju såå söt!!