onsdag 29 december 2010

Idag har jag vatt en runda i skolan.. Vi va fan den enda klassen där typ... Fattar inte varför man inte kan ha jullov som alla andra skolor.. jag e juh för tusan student.. då ska man ha jullov! haha :) Jag va sjukt omotovierad till att åka iväg idag... o dessutom hade Emelie feber imorse.. Amanda hade feber igår kväll... Så det e väl nått skit som springer omkring här... jag har ont i huvudet och värk i kroppen oxå.. kul... eller inte...

Imorron ska töserna hem till Micke en runda.. jag ska försöka plugga plugga plugga.. örk va jag e trött på att plugga! Men det ska in i huvudet så e det bara :)
Dom ska bara va där en stund i hälsa på.. sen kommer dom hem igen :)

Nyår ska vi fira hemma, helt ENSAMMA!!!! Oh det ska bli sååååå SKÖNT!!!! Jag vill bara sitta här hemma.. äta nån god mat, och bara finnas :) Jag tycker inte nyår är nått o fira speciellt.. töserna får va vakna om dom vill, dom kan sova i soffan o vakna o se raketerna o sen somna igen om dom vill.. Näe det ska bli en lugn o skön nyår för min del! :)

Näe nu ska jag försöka mysa med mina små töser innan dom ska sova.. men ha det så bra gott folk!

1 kommentar:

Angelica sa...

ja du bara pluggar å pluggar, men du e duktig! :) imponerad av dig faktiskt!

lät som en helmysig kväll ni ska ha du å töserna! det ser ut så hos oss också, äta lite gott under kvällens gång, spela lite sällskapsspel. sen får barnen somna i soffan om dom blir trötta och komma upp å se raketerna sen om dom orkar :) ser fram emot kvällen här, ska bli skönt å bara mysa ner sig i soffan med familjen.