söndag 20 mars 2011

Denna helgen har vatt så mysig! Fredagen va det full rulle med gympa och en massa mys. I lördags körde vi i hämtade mamma och sen in till Cia och lämnade hennes hundar där, mamma och jag o töserna tog en runda till väla.. Jag gick in o lyckades till Telenor, och lyckades få en Iphone med mig hem!!!! Wohooooo Cattis e såååå nöjd!!!! Fasen vilken telefon! innan har jag sagt att nej jag ska ALDRIG ha en Iphone.. och här sitter jag med en! Och kul e det! :)
Det roliga är att Amanda e bättre på den än vad jag e! haha :) Fixade även till mitt internet på Telenor. På em kom Johanna med familj hem till mamma och Peter. Vi åt god mat och sen gick jag hem till madde som hade ljusparty! När jag kom tillbaka till mamma så va det verkligen disco där :) Alla töserna hade superkul!!! Amanda och Emelie dansade med Julia och Lovisa! Så härligt!!! Vi sov över hos mamma och idag körde mamma oss hem.
Barnan somnade lätt ikväll :) och nu sitter jag o ser Amazing race som är i Sverige! kul faktiskt! :)
Jag borde plugga lite ikväll med.. men jag har så mycke annat i huvudet.. ska ta tag i lite av det imorron..

1 kommentar:

Angelica sa...

Lät som en härlig helg! :)
Är ni friska nu annars då?

Sv: Jaa, 7 månader har hon blivit, det går så fort...men de e så kul, händer ju så himla mkt i denna åldern! =) Jo magsjukan har cirkulerat, men nu tror jag minsann den är över...Hoppas på de iaf!