söndag 13 mars 2011

Vilket söndagsväder det e ute! Perfekt när man ska plugga egentligen.. MEN då kommer Cattis med ännu en ursäkt.. man piggnar juh aldrig till i detta vädret! hahahha :) Och så kommer nästa, "hade det vatt fint väder hade jag satt mig ute på altanen och pluggat med en filt om benen" haha :) Jovisst hade jag!!!!! Näe det hade jag inte! Ge dig Cattis!!!

Jag har iallfal städat hela lägenheten.. borde tvätta golven oxå.. men det e så jäkla trist.. Men fint e här iallfall! :) Borde verkligen ta tag i pluggandet nu oxå.. så kan jag känna mig riktigt nöjd med mig själv sen.. kanske?

Såg melodifestivalen igår! Saade e absolut bra!! Och såklart en Skånepåg! :) Fast jag e lite skeptisk hur den går hem i stora finalen.. tror att den kanske e lite för vanlig.. Men jag tycker låten e superbra! Och han e jätteduktig! Så jag hejjer på Saade! :)

Jaha ska jag spara detta inlägget nu då och plugga?!? Ja.. eller.. näe .. eller vad? Saknar mina töser som bara den! dom kommer hem vid 16 tiden.. Imorron är det dagis för tösern, och vi fixade till i skolan så vi blev lediga imorron.. men jag ska plugga plugga plugga.. eller nått i den stilen! haha :)

Inga kommentarer: