tisdag 2 december 2008

Första kärleksbrevet!

Japp Amanda har fått sitt första kärleksbrev! hehe :) Eller brev o brev.. d e juh mer en teckning, men ändå så gulligt! Det låg vikt i ett silkespapper på hennes hylla på dagis! Min lilla Amanda! hihi :)

Natten har varit lite småjobbig.. eller ja nu e jag ganska gnällig oxå.. Jag e så van att få sova.. hehe :) Emelie vaknade klockan 3, o hade bajsat så jag fick juh byta blöjan o då vaknade hon till riktigt.. O sen gick jag in i sovrummet igen o ammade... hon somnade vid halv fyra, så jag tänkte attt det va juh inte så farligt.. MEN hon vaknade igen tio i fyra.. o då vägde hon somna om! suck.. jag försökte amma, nej det va hon inte intresserad av.. försökte gunga.. nej tack till det med.. till slut la jag henne i vår säng så låg hon o snuttade på brösten sen somnade hon.. 4.40 la jag över henne i sin egen säng igen.. o när jag väl lagt mig igen, då började gubben o snarka!!!! Trötta mig! Sista gången jag tittade på klockan va hon 5.05..suck.. så länge har jag inte vatt uppe på natten sen jag vet inte när! hehe :) Jag har juh haft sån tur med Emelie som sovit hela natten sen hon föddes.. Det va juh lite annorlunda med hennes storasyster dock.. men det va juh ett tag sen nu!

Så idag blir det bara att va hemma hela dagen! Skulle behöva städa.. suck va tråkigt! Får se om det blir idag.. eller imorron.. haha :) Oh ja imorron ska jag börja träna!!! Japp! Akta er alla kilon för nu åker ni! haha :) Det ska bli jättekul o komma igång! Jag o Mona ska gå 3 gånger i veckan sen!

Oh ja ikväll ska jag på smyckesparty hos Mona! Det ska bli kul!! Har alrig varit på nått smyckesparty.. Aja.. näe nu ska jag passa på o vila när Emelie sover o Amanda e på dagis.. Ha det bra gott folk!

Inga kommentarer: