lördag 19 december 2009

Efter jobb idag så gick jag upp till Micke o hälsade på töserna! Oh vad jag har saknat dom!!!! Mina små tjejer!!! :) När dom lagt sig gick jag hem igen.. tog en varmo skön dusch o nu sitter jag här i soffan o bara finns! Skönt! :)
Imorron ska jag jobba igen. Vi ska göra julgodis. Eftersom det e jag o Kristina som jobbar lillejulafron så tyckte vi att det passade bra att vi gjorde julgodis som va kan smaska på o vaka in julen med! :)

I fredags va jag o pratade med min nya chef som jag ska ha i hela 3 veckor! haha :) Jag börjar juh inom hemtjänsten den 4e januari, men jobbar bara där tills skolan börjar den 25e januari. Hon va väl trevlig o det där.. men jobbet tror jag inte e nån höjdare... men men.. i 3 veckor ska jag nog stå ut! hahah :)

Synd att skolan ska börja just den 25e.. Amandas födelsedag... men men.. vi firar säkert helgen innan ändå.. o det e väl inte hela dan på skolan då.. så jag hinner nog hem o firar henne! :) Min lilla tjej fyller 3år!!! Jag kan inte förstå att hon e så stor! Hon har börjat prata så mycke och så fint nu! Det e helt otroligt! Hon kan återberätta om allt som hänt omkring henne. Otroligt.

Inga kommentarer: