måndag 21 december 2009

Kan ni fatta att det e jul på torsdag?!?! Jag hinner inte med i tiden här! haha :) Jag e färdig med allt men ändå! Jag hoppas att snön får ligga kvar! Vi har 9.8 minus ute nu.. så det e svårt att tänka sig att det ska bli plugrader.. men det går juh fort om det blir så...

Idag har jag gjort lite julgodis :) Lite rischoklad, mintchoklad o lite annat smått o gott!
Barnen kom hem till mig idag! Som jag har saknat dom! Dom har juh vatt hos mamma sen tisdags, o sen hämtade Micke dom där i lördags.. jag va hos Micke en runda i lördags efter jobb.. o sen va jag på jobb igen söndag till måndag. Så det va riktigt skönt att få hem dom igen! Emelie började med att slänga sig pågolvet o bli skisur.. hehe men tillomed det va helt underbart :) Direkt när vi kom in så sa Amanda "oh mammas hus" och sen hittade hon sin cykel så sa hon " oh min cykel, o boll, o säng" hehe :) Hon va nog oxå glad att va hemma! hehe :)
Vi lekta på deras rum i en timme och hde det bara mysigt! Jag längtar så till julen! Jag vet att barnen inte alls kommer uppskatta tometen medans han e här.. men sen.. oh det kommer bli så härligt!!! Amanda e så tacksam att ge paket till! Du kan ge henne en servett hon blir glad för det! Jag vet att jag har överdrivit julklapparna i år.. det e väl kanske för att döva mitt dåliga samveta mot allt som hänt detta år..men men.. så e det.. Tur dom e små så dom inte kommer ihåg att dom fick så mycke detta året.. hehe :) Det får inte bli en vana... hehe :) Tanken e att Amanda ska ge sin napp till tomten..men vi får väl se hur det går.. går det inte så går det inte.. vi får juh prova iallfall :)

Näe nu ska jag ta och hoppa i säng tror jag.. ha det bra gott folk!

Inga kommentarer: