tisdag 8 december 2009

Dax för en uppdatering här kanske!
Ja det har vatt fullt upp så jag har inte hunnit skriva här.. Tyvärr så känns det som att allt bara gå emot mig hela tiden.. Jag e så slutkörd.. hela jag bara skriker efter lugn och ro... FRamför allt saknar jag mitt gamla jag... som va betydligt mycke lugnare än vad jag e nu.. Känns som om jag tappar kontrollen över allt.. Vad jag än gör så blir det fel...

MEN det ska vända.. nångång gör det det!!! Det e jag säker på! Ska bara hålla huvet ovanför vattenytan tills dess...

I söndags va jag med Marre på Fredriksdal på julskyltning. DEt va verkligen så mysigt!! Jag hade bara Amanda med mig. Emelie va hos Micke. Vi köpte lite julgodis och dekorerade ljus! Vi kollad epå djuren som är där och vi gick runt o bara tittade på allt fint!

Igår vad det verkligen en kaos dag! Jag skulle börja klockan 15, men redan på morronen så ringde dom o frågade o jag kunde börja klockan 10. Så jag ringde dagis och det va OK att byta tider där.. så jag slängde på barnen kläder o stack iväg till dagis. På väg til jobb så skulle jag försöka ringa min mamma..o då gick inte min telefon.. den va avstängd för att jag inte betalt faktura sa dom... hmm.. Cattis blir arg arg arg! Kollade snabbt på datorn på jobb.. o försökte ring telenor.. ja det va en enda röra iallfall.. På kvällen fick jag äntligen reda på att jag skrivit fel OCR nummer.. därför så såg det ut som om jag inte betalt den fakturan!! Suck.. men nu är det fixat iallfall! ´
Efter jobb igår så hade dom peppkarkaks bakning på dagis. När jag hämtade dom så stannade jag en stund o bakade! Amanda tycker det e toppen att baka pepparkakor! Emelie lekte mest! hehe :)

Idag har jag vatt och gjort slingor o klippt mig! Det behövdes lite egentid nu.. o snart ska jag på jobb... imorron efter jobb så ska barnen ta sina vaccinationer.. o sen ska vi hem till min pappa som fyller år på torsdag, men då jobbar jag så jag får åka dit imorron itället..

På lördag fyller jag år! Och mamma ska ha lite julmat hemma hos sig för mig omina syskon! Ska bli supermyigt!! :)

Inga kommentarer: