lördag 12 december 2009

Grattis till mig som börjar bli riktigt gamal! hehe :)

Idag har granen kommit upp! o snart ska lunchen börjas med.. men innan dess tänktejag ta en uppdatering här!

Jag har kommit in på sjuksköterskeutbilningen i Kristianstad till våren!! Det ska bli såååååå härligt att börja igen! Och denna gången SKA jag klara det!!! Det e juh en rätt lång pendeling men men.. jag får försöka plugga en del av vägen iallafall! o sen kan man juh hoppas på att där e n¨n annan som pendelar här ifrån som har bil så vi kanske kan samköra. Blir kanske inte billigare men kortare tid iallafall! hehe :)

Igår bakade jag 100 kanel/vaniljbullar, 50 lussebullar, chokladrutor och kokostoppar! haha :) En hel del bakning blev det! Men skönt o ha i frysen!

Ikväll ska jag till mamma o ha lite julmat!
Imorron ska Micke o jag handla julklappar från Mickes släkt till barnen! Sen så ska alla klapparna va klara!

Näe nu ska lunchen göras!!
Ha d gött gott folk!

1 kommentar:

Carolina sa...

Hej! Brukar kika in här emellanåt o läsa lite! Vilka fina tjejer du har!

Stort grattis till att du kom in på utbildningen! Det kommer säkert gå alldeles utmärkt! Jag har själv två barn som är 10 o 3 ½ o pendlar sedan ett år tillbaka från Nyhamnsläge till Lund där jag går på juristprogrammet! Visst är det långa dagar ibland, men ser man bara till att vara effektiv när man väl är iväg så går det hur bra som helst att kombinera studier med familjeliv. Lycka till! Och god jul!

Mvh, Carolina!