lördag 26 december 2009

Vilken dag det har vatt idag!
Jag o töserna tog bilen och åkte till väla vid 10 tiden. Vid 12 tiden mötte vi upp Conny och Sofie. Vi åt på McDonalds och gick en liten sväng på Väla.. men gud med folk där va.. Direkt när jag kom å va där inte så mycke..men det fylldes snabbt på...
Vi gick över till Toys R us och letade eftre lite saker till barnen.. men vi hittade faktiskt ingenting.. Amanda köpte en stol till dockan somhon ska ha i bilen och som hon kan bära dockan på ryggen med. Annars inget... får åka upp till leksaksmagasinet istället....

Jag ville in på Elgiganten o titta på en TV som dom gör reklam för.. kostade drygt 4000 42".. men den va såklart slutsåld.. dom hade tatt in 60 st!!! HALLÅ!!! Dom hade juh kunnat ta en 600 och ändå få dom sålda!!! Helsjukt..men det e juh för att dra folk och fådom att köpa andra apparater.. men men.. Jag gick till Expert där dom hade en för 4900..men den va oxå slut.. men dom hade en annan för 6900... så den blev det! Lite dyrare än vad jag ahde tänkt men men.. 42" LCD TV från Philips.. Jag är väldigt nöjd med den! hehe :) Det är nog första tvn som jag köpt helt själv. Dom andra som jag haft har jag ärvt från pappa eller nån annan.. o ja Micke och jag köpte en ihop.. men den tog juh han när vi sepereade.. men nu ha rjag en egen hehe :) Men nu behöver jag en ny TV bänk.. den får knappt plats på denna.. det ser faktiskt lite dumt ut.. men men.. det får va så sålänge iallfall.. jag har så mycke planer för vad jag vill köpa..men det får nog vänta nu.. synd man inte fyller jämnt snart! haha :)

Conny o Sofie åkte med mig till Ängelholm, Conny hjälpte mig med att få upp tvn och installera den.. sen körde jag in dom till stan igen.. vi stannade till på Ikea och åt köttbullar! hehe :) Och sen hem igen.. Barnen somnade gott i sina sängar och jag sitter här o kolla på Harry Potter på min stora nya fina tv! haha :)

Imorron blir det en hemmadag! Det behövs tvättas.. o städas.. usch tvi fasa! haha :) Tur ja har en ny tv och titta på mellanåt! haha :)

Over and out

Inga kommentarer: