lördag 14 november 2009

Helg igen!
Igår hämtade jag barnen från dagis vid två som vanligt.. Vi tog bussen från dagis till Maxi! Handlade lite smått o gott! Gick bort till Mickes jobb o snodde bilen! hehe :)
Körde inom på Coop o hämtade ut typ 500 bilder som kommit från Fuji direkt.. Härligt!! Men det va bara bilder mellan januari och april.. haha :) Har en del o framkalla!!!
Sen hem igen o hade lite myspys! hehe :)

Idag kom Marre hit! Superkul! Det va längesen vi träffades! Vi gick ner till stan och matade ankorna! hehe :) O gick en sväng på stan.. o sen en runda till hembygdparken! :) Där åt vi våfflor o hade det mysigt! Barnen fick leka en runda på lekplatsen.. o sen gick vi hem igen! :)
Tack för idag Marre! :)
Resten av kvällen har jag o töserna bara haft det myspys!! Töserna har tittat på Bolibompa o ätit lite lala :)
Nu sover töserna och jag tittar på körslaget! hehe :) Har tänt lite ljus runt om i lägenheten o har det riktigt myigt för mig själv! hehe :)

Näe nu ska jag koncentrera mig på tvn istället! hehe:)
Ha det bra gott folk!

Inga kommentarer: