måndag 16 november 2009

Ja då va det sjukstuga här hemma igen..
Amanda har väl vatt mer eller mindre förkyld sen förra helgen.. ohaft feber till o från.. o iadg hade hon 38.9 på morronen.. så det blev bara till o ringa jobb o ta vård av barn igen.. Men jag måste juh på mötet halv tre idag... Mamma får rycka in o passa barnen.. Hon e oxå förkyld så man kan juh hoppas att hon har samma så hon inte oxå ska bli sjuk...

Jag har beställt Oslokryssning nu!! :) Jag o mamma och barnen ska åka! Jag fick erbjudanade om att åka gratis om jag fyller i en enkät sen. Ja vafför inte! hehe :) Ska bli kul o komma bort lite..

Näe nu ska jag sätta fart o städa lite... det behövs verkligen! haha :) Får stänga in barnen på deras rum medans jag dammsuger.. ja det lät värre än vad det e.. men Emelie e rädd för dammsugaren, men e hon inne på rumet o leker o jag stänger dörren så går det bra! hahha :) Amanda brukar va snäll o följa med henne in o leka med henne så Emelie slipper bli rädd! :) Hon e en så go storasyster!

Ha det bra gott folk!

Inga kommentarer: