torsdag 26 november 2009

Då e snart denna veckan oxå slut! Dagarna bara springer förbi!

Veckan har vatt ganska lugn.. i tisdag va jag o töserna hos mamma och gjorde julköttbullarna! Camilla och Jonathan kom en runda på förmiddagen. Amanda blev jätteglad när hon såg Jonthan! Dom es inte så ofta men Amanda e så glad för honom! Gulligt! :) Hon lekte och kramades med honom :)
När dom sen hade åkte så satte vi igång med o rulla köttbullar! :) Det blev en del! Men det e rätt kul faktiskt! När vi va klara så åt vi lite pannbiffar med sås o potatis! :) O sen körde vi hem.
Jag mådde inte så bra heller.. hade nog feber o ville bara hem o sova!

I onsdags mådde jag något bättre... lämnade barnen på dagis och sen gick jag hem och började med julstädning och tvätta julgardinerna! Och sen va det dax för jobbet! :)
Jag och Kristina som jobbade! Vi har verkligen superkul! Jag kommer sakna henne när jag får sluta.. jag kommer sakna dom alla i o för sig...

ja och idag kom mamma o hämtade mig från jobb.. vi körde till MAXI och köpte lite ljusstakar och lite annat smått o gott! Körde till ÖoB oxå! o sen hem o fixade klart alla gardiner och ljuststakar. Mamma följde med o hämtade barnen på dagis kvart i två! Bra att hon vatt där om det skulle va att hon behöver hämta dom nångång...

Ja.. annars händer dte inte så mycke! Jag längtar till tisdag o jag hoppas med allt jag har att det blir fint väder! :)
Annars så har jag bestämt att inte lägga ner energi på det här med mig jobb mer.. det finns inte mer jag kan göra o jag har juh iallfall en inkomst fram till siste april. Sen får jag ta det som det kommer! :) Nu vill jag bara lägga ner energi på mig och mina barn! O nu e det snart jul och det ska bli underbart att fira jul med mina töser! Jag vet att jag kommer skämma bort dom med en massa massa julklappar! :) O det e dom värda! Dom e världens bästa töser!
Amanda e väldens goaste! Hon kom hem från dagis i måndags o då hade jag städat o gjort fint på deras rum. Och Amanda gick in o tittade sig omkring o sa ooo så fint! haha :) O idag när hon kom hem o hon hade fått nya gardiner o en stjärna i fönstret så tyckte hon det va så fint! Hon lägger verkligen märke till allt nytt!
Emelie hon e väldens goigaste! Hon kan krypa upp i knäet o bara sitta o mysa! Hon tycker om att kramas o pussas! Dom är helsyskon men ändå sååå olika!

Näe nu ska jag titta på Harry Potter o sen ska jag sova! Ha det så bra gott folk!

1 kommentar:

angelica sa...

jo det ska bli skönt när flytten är över, ser dock inte fram emot att packa o flyttstäda :/

hoppas du mår bättre nu! ha en trevlig helg :)
kram