tisdag 10 november 2009

Jag e så trött i helakroppen.. Jag vill bara lägga mig o sova bort alltihop...
Men det går juh inte.. det e bara att ta tag i skiten...

Igår hade mamma smyckesparty. Jag va där med barnen. Peter passade Ebba så Amanda traskade med honom dit. hehe :) Jag köpte ett par örhänge och ett halsband!! Supernöjd! :) Där va så mycke fina saker!! Men jag använder inte jättemycke smycke.. men det e kul o ha en del! :)

Töserna eförkyld.. lite febriga, snoriga och hostiga.. och jag va inte sen med o ta vård av barn! Jag har ingen direkt lust att gå till jobb heller.. så varför inte stanna hemma.. Vi gick en runda till Coop och handlade hem en del.. Dom fick faktiskt lite gotte oxå..e man sjuk så e man.. hehe :)

Jag tänkte ta dagen till o tvätta.. o söka jobb.. Men jag vet juh inte hur länge jag får jobba kvar där jag e nu.. O jagförsöker få tag på min chef.. men hon svarar inte.. såklart..
O i helgen bad jag verkligen mina arbetskamrateratt jag ville berätta själv.. men tydligen så har dom sladdrat vidare för idag när jag ringde så visst visste hon som jobbade idag.. tack så mycke.. känns bra hörreni!
Jag överreagerar säkert.. men så känner jag nu iallfall..

<3 Nu ska jag ta hand om mina barn.. Mina underbara skatter! <3

Inga kommentarer: