fredag 6 november 2009

Denna veckan bara sprang iväg tycker jag! Fredag redan! Kan inte fatta det!

Imåndags lämnade jag barnen kvart i elva på dagis. o sen gick jag på jobb halv tre. Hade en lugn dag/kväll/natt på jobb..
Halv tio på tisdagen hämtde mamma mig på jobb..så körde vi direkt till ULLARED!!! hehe :) Köpte hem lite mer julklappar o köpte även en ny jacka och termobyxor till Emelie.. hon hade Amandas som hon hade förra året..men så fick Amanda ett nytt iår o det va ett allvädersset och det va juh verkligen kanon! Hon kan juh ha det om det regnar eller om det e snö eller om det bara e kallt.. så tänkte att det ska Emelie oxå ha.. köpte ett sånt till henne hehe :) Perfekt till dagis behöver man inte tänka på att dom ska ha regnkläder med sig dit..
Vi va väl hemma från Ullared vid 18 tiden. Barnen va hemma hos Micke.. mamma tog dom med sig hem till sig.. för på onsdan skulle jag först på kurs mellan 8.30 och 16 o sen direkt till jobb..så tyckte att det va bättre dom va hos henne..
Kursen va helt OK. Handlade om hot o våld. O sen va det direkt på jobb efter det o sova där..slutade 10 i torsdags...
Efter jobb gick jag hem o rymde upp och städade lite lätt o slappade.. sen kom mamma hem med barnen vid 14 tiden. Skönt o få hem dom igen! hehe :)
På em körde vi till Väla! Micke va oxå med.. Jag köpte en hylla till köket, o 2 lådor att sortera papper o sånt i, o en dörrmatta inne på Ikea o sen köpte jag faktiskt 2 tröjor till mig på väla! Helt otroligt att jag inte köpte nått till barnen! Bara till mg! haha :) D händer väldigt sällan! hehe :)

Madde skrev igår o frågad eom jag ville ta en fika med henne på Väla idag! haha :) Ja varför inte! Så väla 2 dagar i rad! hehe :) Men det e aldrig fel med Väla! :) Men ska förslka komma hem i go tid änå.. ska juh jobba helgen sen.. Bara lördag till söndag men ändå! :)

Inga kommentarer: