söndag 3 april 2011

Då va det söndag igen.. imorron är en ny vecka med nya tag! En väldigt fullmatad vecka i skolan.. Onsdag e jag ledig iallfall.. hoppas jag.. :) Jag behöver tid med mina små tjejer! Jag behöver bara tid att sitta här i soffan o se på film med dom! Det e precis vad vi gör nu! Klockan 9 imorse ställde jag mig i gjorde köttbullar och biffar på ca 1700g köttfärs! Kanon o bara lägga i frysen o ta fram sen! Efter det har jag o töserna suttit här i soffan och sett Toy story 3 och nu är det Tomtetass som går! :) I em ska vi nog en sväng till Höganäs.. ifallfall blir det en runda till Jonstorp och hämta gympadräktens om jag vann på tradera! :)

1 kommentar:

Angelica sa...

duktig du är som ställer dig o rullar köttbullar och steker biffar sådär på morgonkvisten! :)

sv: hihi näe jag tror inte heller det är du som gett ut det, till vem skulle du ge ut det till i sånt fall ;) har du ju liksom ingen anledning att göra...jag tror mig ana vem det är efter en "insidens", och det är bara så löjligt.. tack för att du "står på minsida" visst är det inte alls nån omöjlighet att lyckas gå ner 2,3kg på mindre än en vecka, allra helst inte när det är en helgs frossa man lagt på sig av alkohol och fler kolhydrater...det rann snabbt av igen och har gjort förut med...precis, har också lagt märke till att de i biggest loser kan tappa jäkla mkt i vikt under en kort period!