torsdag 7 april 2011

Jag har haft tandvärk till och från i flera veckor nu.. i visdomstanden som sitter uppe till vänster.. den är bara halv.. Igår va det hemskt! jag stod verkligen INTE ut med smärtorna! Jag överdoserade Ibumetin totalt! Jag tog tabletter varannan timme.. ja jag vet inte så bra, tillslut tog jag mod till mig o ringde tandis.. usch va nervös jag va!!! Fick komma direkt, och satt inte länge i väntrummet innan jag fick komma in! Skönt! Tandis bara tittade på tanden så sa han att det va inte mycke o ha den drar vi ut! DÅ blev jag nervös! haha :) Han satte bedövning och när den hade verkat ett tag så tog det inte 2 minuter så va tanden ute! Och jag som vatt så rädd för det!!! Det kändes inte ett dugg! Så duktigt stolt och mallig över mig själv kliver jag ut från tandis med en visdomstand mindre! Men jag va lite nervös att det skulle göra ont när bedövningen släppt! MEN jag har inte kännt ett dugg! Jag e sååå glad!!!! Jag har inte haft huvudvärk heller på hela dan!!!! Såå underbart skönt! Life is good! Och förresten nu har jag bestämt mig till 100% jag kommer att ta ett uppehåll i skolan nästa termin och jobba! Troligen så har jag fått ett gravvik under hela hösten på det gruppboendet som jag hade en fast tjänst på innan!! Vilket jag tycker är underbart!!! :) Kul och skriva lite glada inlägg ibland! :)

Inga kommentarer: