måndag 11 april 2011

O så börjar sjukdomarna om här hemma.. Emelie har feber och ögoninflammation... får hoppas att det går över fort fort fort! Hon har ingen hög feber bara 38.1 men ögonen e ihopklibbade.. Hon måste ha fått mitt immunförvar = inget alls! haha :) Jag har oxå väldigt lätt för att få alla baciller på mig.. Jag hoppas bara att hon blir bra snart! Sen när jag börjar jobba kan jag inte vara hemma och VABa så här mycke! Det funkar verkligen inte.. Men då kanske deras pappa skulle kunna ställa upp och VABa oxå för hans föklaring till att han inte VABar nu e juh att han förlorar pengar och det gör inte jag, men då gör jag oxå det juh så då e det lika för båda... meeeeeeeeen vi får väl se...

1 kommentar:

Angelica sa...

Neej stackars liten =( ni e också sjuka ofta, jobbigt =/ hoppas hon snart blir bra igen. här går det ögoninflammation eller vade hette, på dagis, får hoppas maja klarar sig från det nu när hon ska tillbaka imorgon.

Tycker allt pappan kan vara hemma för vård av barn med, inte bara du...ni är ju två som har ansvaret, för som du säger, det funkar ju inte om man som ensam ska ta vab-dagarna själv alla gånger. har varit i den sitsen med en pappa som inte velat ställa upp när min son va mkt sjuk med sin astma och så, va jättekämpigt verkligen att ta alla vab-dagar själv, det funkade varken med jobb eller plugg tillslut...