fredag 20 mars 2009

Det va visst ett tag sen jag skrev nu.. känner inte för o skriva.. det händer inte så mycke kul just nu.. bara negativt allting.. Men men.. så e det.. och allt negativt kan bli positivt!

Jag försöker hålla mig sysselsatt så man slipper tänka så mycke.. Tack till mamma och mina kompisar som alltid ställer upp! Älskar er!!

Idag kom Lina(babyland) hit o hälsade på! hon och lilla Elly(som börjar blir stor förresten..) tog tåget hit idag! Vi träffas inte så ofta längre! Men vi pratar desstu mer i telefon!! Det va verkligen superkul och så mysigt att ni kom! Amanda ville åka tåget hem med dom! hehe :)

Idag hittade jag Emelie's första tand!!!Äntligen!! Jag trode nästan att hon skulle förbli tandlös! men ack det kom en tillslut!! Antagligen därför hon vaknat ett par nätter nu... Gav henne en alvedon ikväll innan hon gick o la sig.. får hoppas hon får sova hela natten nu!

Sitter o tittar på Lets dance nu! Jag tycker att Magnus eller Morgan ska vinna!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe tandlös...Men kul att hon fått en tand nu :) Maja har alltid varit lite kinkig vid tandsprickningen, sovit dåligt o varit gnällig...