lördag 14 mars 2009

lördag!




Amanda sov hos mormor mellan torsdag och fredag. Och på förmiddan så pratade jag med Wenche, och bestämde att träffas på em. Jag åkte med Micke till Höganäs som skulle hämta Sebbe och Tilda. Sen gick jag o töserna til Wenche. Mari va oxå där med Charlie och Emeli. Så det va ett halvtdagis där! haha:) Barnen åt lite köttbullar och makaroner och vi satt och snackade en massa! De va superkul o träffa dom! Sen tog jag och töserna bussen hem. Det blev sen middag med fiskpinnar och mos! Gottgott!




Idag va jag och Amanda uppe på träningsakademin och passade barn. D va bara 2 st idag så det va väldigt lugnt! :) Skönt i bland! hehe:) Emelie somnade precis innan vi skulle åka så hon fick stanna hemma.. Sebbe skulle visst inte träna idag...


Nu e det bara hockey här hemma.. suck.. bland det tråkigaste jag vet... men men...


Kvällens middag blir lasagnette! haha :) vilken lördagsmat! haha :) Men e man många så blir det bara nått sånt! Ikväll är det iallafall schlagerfestivalen!!! haha :) Jag va visst helt ute och cyklade igår när jag skrev här.. haha :) jaja som det kan bli! Jag har köpt hem lösgodis! Det e juh ett måste! haha :) Fast jag ångrar att jag inte köpte chips.. e riktigt sugen på det! haha :)




Oh jag e så sugen på att resa! Vill verkligen åka utomlands! Jag e så van sen mitt liv innan att alltid komma utomlands iallfall en gång om året! Nu har jag inte vatt utomlands sen 04!! Ja om man inte räknar med Danmark och oslo.. men jag menar en solsemester! Sist va när jag och Sandra va i Turkiet! Så underbart! Dit skulle jag vilja åka igen.. Side e verkligen jättefint!Och det hade vatt så kul o åka med barnen! Men sen skulle jag vilja åka till Grekland oxå..har aldigt varit där.. Kroatien oxå.. men jag ha fått höra att Kroatien inte e nått när man har småbarn.. hmm.. fast det beror väl på var man åker..




Jaja.. näe nu ska jag ta och göra nått vettigt! :)


Ha dte gött!


1 kommentar:

Anonym sa...

Du får ta o komma hit för här står det chips på bordet.;)

Mina föräldrar var i Kroatsien i sommras o tyckte de va toppen!
Dom pratade om att vi skulle åka dit när pappa fyllde 60 så vi får väl se.:)

Kraam