onsdag 11 mars 2009

Onsdag o Greys Anatomy!!!

Oh ja! Idag e det MIN tv dag!!! Greys missar man INTE!!!!

Idag e det så fint väder! När töserna vaknar ska jag minsann ta på oss och ta en riktigt låååång prommenad! Kanske en runda till hembygdsparken! Det e så fint där! Men Amanda e juh inte så glad för djuren direkt.. hon e mest rädd för dom! haha :) Men hon tycker det e kul o leka där! Får väl se var jag hamnar! hehe :)

Här hemma ser ut som ett bombnedslag... ohhh ge mig styrka! jag e så trött på att städa städa o städa... Det ska bli ganska skönt att börja jobba helgerna! Komma hemifrån ett tag.. jobbar juh på träningsakademin oxå, men det e juh inte riktigt samma sak.. hehe :) Där har jag juh barnen med mig...
Från o med måndag kan man börja söka till skolan!!! Snälla ni håll alla tummar ni har för att jag kommer in!! Vill komma vidare nu! Vill göra nått kul!!!

Näe som sagt.. nu ska jag ta tag i mitt liv! Ha det bra gott folk!

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi ja det går undan här hemma, man får verkligen se upp, hon är på allt verkligen...

jag håller alla tummar och tår på att du kommer in!