söndag 8 mars 2009

Rabdido party!

Idag hade jag Rabdido party! Superkul! Vi blev inte så många... Johanna kom med Julia och Lovisa, Annika kom med Alice och Elias, Sofie kom med Linus och så det va juh jag! haha :) Inte så många men ändå! Det blev en massa barn iallafall!
Jag handlade en del! Men mamma skulle köpa till Emelie i födelsedagspresent! haha :) Gäller att va ute i god tid! hehe:) Köpte lite större storlek! Jag fick dessutom 2 hemlia plagg! Ett för att jag va värdinna och ett för att det handlades över en viss summa! Gött! Så det va perfekt ett till Amanda och ett till Emelie!
Bjöd på kladdkaka efteråt! Mycke gott! hehe :) Men den va hanska inte så kladdig, men den va väldigt god! hehe :)

Nu sitter jag och ser på Wipeout! vilket program! hehe:) Heltokigt! Men jag e oxå lite tokig så jag glor på! hehe :)

Ha det gött gott folk!

2 kommentarer:

Anna sa...

HAHA! Krypavstånd.. mycket god mat iaf! Å fullt med folk.. :D

Anonym sa...

hehehe ok vad bra =)

kul att ni får två hemliga plagg, kläder går ju alltid åt! =)