tisdag 24 mars 2009

Tråkigt

Så nu känner jag att jag kan skriva allt här.

Så här ligger det till... jag o Micke ska skiljas! Det e jag som tagit beslutet. Det e ganska många saker som fått mig vilja härifrån.. En hel del har med mickes ex att göra.. hon kommer med en jävla massa anklgelser mot mig.. och har gjort så i flera år. Och Micke har aldrig sagt emot henne! Och när han inte säger emot henne så känns det som om han tror samma sak som hon säger.. Det är en del av det hela.. sen är det mycke mycke mer som ligger i bagaget... men det vill jag inte ta här.. Jag har iallfall fått en ölägenhet som jag o töserna flyttar till den 1a juni.

Sen har man juh en del kompisar som man har pratat med! Och dom flesta är supergoa o vill mig bara väl o vill bara lyssna på mitt ältande.. Tack så jättemycke till er! Jag älskar er av hela mitt hjärta! Men sen finns det då en! Som bara totalt utnyttjar en! Hon ville bara lyssna! Men allt jag sa till henne har tydligen gått vidare till micke! Tack så mycke Marika! Du är verkligen en vän! Eller inte... men nu vet jag juh det.. inte ett ord dit mer..

Har aldrig kännt mig så besviken på en kompis! Fyfan!! O din fina kommentar när vi pratarde sist på msn.. " vill du prata" Men näe jag hade redan börjat misstänka att saker går till Micke.. o nästa kommentar blev " oki bara du inte håller allt inom dig" näe.. det ska jag inte men jag ska såfan iheller prata med dig!!! Klart du ville det, så du sen kund egå till micke! Vad fan fick du ut av det????

Ja nu ska jag ta Amanda till dagis sen ska jag prata med en av min RIKTIGA vänner!!!

Jag vet inte om någon av Mickes släktingar läser här. Men om ni gör det, så hoppas jag verkligen att vi fortfarande kan hålla kontakten. Jag har absolut inget otalt med er! Och jag hoppas att vi kan träffas när ni kommer ner och så.

Ja, det va det om vad som händer här i mitt liv.. inte så uppmuntrande.. men så e det...

4 kommentarer:

Anna sa...

Men nää.. en massa styrkekramar till dig! Visst e det kul med "vänner" som lyssnar å sen bara pratar vidare så allt bara blir värre! Massa kramar till dig Cattis, STÅ PÅ DIG!

Anonym sa...

Nä men lilla vännen !!
Jag beklagar verkligen, men stå på dej, du klarar detta. Den vännen som sagt något är ingen vän att ha, så skit i henne.

Anonym sa...

Beklagar att ni ska skilja er! Vet själv hur det är att bli sviken av en vän :(

Anonym sa...

men usch riktigt dålig stil av din såkallade "vän"!

hoppas allt kommer ordna sig, så du o tjejerna får det så bra som möjligt.