fredag 13 mars 2009

Fredag..

helg igen! Ikväll e det schlagerfestivalen.. jaja.. alltid nått.. jag säger samma sak varje år.. nästa år ska jag INTE se det! Men sen sitter jag där ändå.. suck.. Bara inte Caroline af Ugglas vinner.. jag klarar inte av henne..

Igår åkte vi till mamma, hon skulle passa Ebba.Och Amanda har så roligt med Ebba, så tänkte att vi åker dit så dom kan leka.. men Ebba blev sjuk.. kräktes på natten.. så det får bli en annan dag... Sen börjarde att snöa!!! Kom igen nu! Väck med snön fram med våren!!!
Amanda stannade hos mormor inatt.. så Micke får hämta hem henne när han hämtar Sebbe o Tilda..

Ja.. denna helgen händer det nog inte så mycke.. inte som jag har planerat iallfall..rättså skönt!
Om 2 veckor börjar jag o jobba igen! Helgerna bara i o för sig.. men det ska vbli skönt att komma hemifrån lite...

Näe nu ska jag ta och göra nått.. eller bara slappa i soffan.. vi får väl se vad det blir! haha :)

1 kommentar:

Anonym sa...

är melodifestivalen ikväll? är inte det imorgon?

hehe känner igen det där, jag säger också alltid att jag nästa år ska jag inte se det! men så sitter man där bänkad framför det iaf...:) och jag håller med, bara inte Caroline af Ugglas vinner!

ha en trevlig helg :)