fredag 7 augusti 2009

Antagning nr2 kom idag.. nu står jag som nr 5 i reserv.. suck.. kommer väl antagligen inte in.. Försöker ringa dom på antagningen o höra vad man har för chanser.. jag vet juh inte hur stor grupp det e som startas o så.. står som nr 23 på den utbildningen som e i Kristianstad... Men vill juh gärna in på den på distans..
D kommer juh ett tredje intag o där kan man juh komma in ända tills skolan har startat redan.. Bara jobbigt med jobbet... Jag kanjuh inte börja och sen helt plötsligt bara sluta.. eller kan o kan men ändå.. vill juh ändå att Charlotta ska kunna gå kvar på min tjänst.. hade vatt skönt för både henne, dom boende o resten av personalen...

får väl se vad som händer...

1 kommentar:

angelica sa...

ja vi hade en mysig dag :)

jag håller verkligen alla mina tummar och tår på att du kommer in!

hur har det gått för tjejerna på dagis? :) det va nu dom började har jag för mig?