lördag 1 augusti 2009

Lördag

Ja igår va vi o lämnade den gamla lägenhet... Vi fårbetala 6 vådor(stavas det så?) i vardagrummet.. men skitsamma.. Skönt o ha lämnat den nu iallfall..

På eftermiddan åkte vi till pappa... han hade lite kläder där! Så hämtade hem 3 säckar med kläder!!!

Vi körde inom Conny o Sofie oxå! Vi gick o åt på Camillas! Smaskens! Vi tittade oxå till dom lägenheterna som jag har fått visning på i HBG. Det e juh i närheten av dom! Oh vad jag hoppas på den på grönkulla!!! Jag ligger 2 eller 3a på den.. Där va en som va intresserad av visning före o en som hon inte hade fått tag på så hon visste juh inte om han/hon va intresserad! Men JGA VILL HA DEN!!!! haha :)

Oh jag va juh måttligt förvirrad igår.. jag gjorde av med ALLT! Vi skulle köra till Maxi med Conny o Sofie.. fört blev jag av med min mobil så hittade jag den o så skulle jag sätta in Amanda i bilen.. då la jag den på taket!!! o glömde den där... så sen gick vi in o handlade o allt.. o sen insåg jag att den va borta o Conny ringde upp den.. o jodå den låg kvar på taket!!! Förvirrad.. nja. lite smått! haha :) Tur jag hittade den innan jag körde ut på motorvägen sen! D e jag i ett nötskal nu... ALLT e så förvirrat!

Idag ska jag iallfall lämna barnen till Micke.. där lär dom juh få fullt upp... Jag tycker fortfarande att det e för tidigt att barnen träffar hans nya, dom har vatt tillsammans typ 1 vecka.. hmm.. jaja.. D e mitt tycke.. men vi vet juh alla att vi inte har samma tycke...

Sen ska jag jobba idag... 11-18! Jag känner inte alls för o jobba idag... jag vill va hemma o sova!!! haha :) Somnade halv fyra imorse.. kunde inte somna... MEn men när jag väl kommer dit så e det nog OK.

Jag längtar bara till måndag! Jag tjatar va?! haha :) Men jag gör verkligen det! Det ska bli så kul o åka iväg till Bakken!

JA näe nu ska jag packa ner alla saker som ska med till Micke... Ha det

1 kommentar:

angelica sa...

haha oj, tur mobilen låg kvar! ibland kan man allt vara förvirrad ;)

hmm...jag håller faktiskt med dig, lite tidigt att låta barnen träffa hans nya redan!..

vad är bakken för något? =)

va konstigt att det itne gick att kommntera på bdb..men ja, visst va tårtan fin =) japp, flytten sker i slutet av augusti hoppas jag, annars första september.. längtar faktiskt. dock trist med städning av gamla lägenheten osv, ska bli skönt när allt sånt e fixat!

skönt att hon får gå på samma dagis som storasyster, hoppas hon kommer trivas =) nope, jag har faktiskt inte sökt dagisplats till maja ännu :P jag kommer vara hemma till slutet av februari med henne, sen får vi se vad som händer...jag har ju inget jobb att gå tillbaka till..:( kanske tar upp pluggandet igen...får se, får se... =)