måndag 17 augusti 2009

Måndag

Jaha då va denna helgen oxå över.. jag har jobbat så den försvann så fort...

Lasse kom ner i förra veckan så han va här en runda i fredags, men Micke då.. Kul o träffa honom igen! Det va ett tag sen...

Emelie's inskolning på dagis e klar! Och det har gått jättebra!! Hon trivs som fisken i sjön på dagis! Så fort hon kommer dit så kryper hon in o leker.. hon har inte tid o säga hej då inte.. hehe :) Men det e rätt skönt.. Amanda däremot vill gärna att jag ska följa med in ett tag.. men hon vänjer sig snabbt hon med... Och på dagis har jag fått höra att Amanda har ändrat sig jättemycke!! Hon e mycke mer öppen och pratar o leker mycke mer än vad hon gjort innan.. Så det va jääekul o få höra!! Tror det gjorde mycke att Emelie oxå började! O för övrigt så tycker jag o många andra att hon har tuffat till sig under sommaren. Innan ville hon alltid sitta i vagnen när vi åkte buss o så, men nu går hon på själv o säger hej och hejdå till chaffören.. och kan även hälsa på folk som hon inte känner...

Nu ska man kanske göra nån nytta... eller? Jag e så lat... orkar ingentig.... aja... en dag så kommer orken tillbaka.. kanske.. hehe :)

Ha det bra gott folk!

Inga kommentarer: