fredag 30 oktober 2009

då va det helg igen!! o jag e ledig denna helgen! :) Så skönt!!! I helgen sk ajag bara ta det lugnt! Amanda ska på barnkalas på söndag till Ebba, men annars ingenting planerat!!! Riktigt skönt faktiskt! :) Hoppas vädret blir bra så blir det kanske en runda till hembygdsparken! :) Jag sak ner till stan o köpa tossor som töserna kan ha när dom sover på dagis, dom sover juh ute i vagnen och utan skor, så det blir lite kallt om fossingarna! hehe :)

Slutade klockan 10 idag, gick ner till stan o köpte en laddare till mobilen.. Smillar har lekt med den jag hade o tatt sönder den.. så jag har lånat Mickes.. men han behöver juh oxå sin så det var bara o köpa en ny.. en gick jag till Coop o handlade lite o sen hem o somnade en stund i soffan.. Har vatt en lugn natt, men jag har ändå haft svårt att sova... men men.. sov 1½ timme.. sen hämtade jag barnen på dagis kvart i två. Dom sov båda två när jag hämtade dom, men Amanda vaknade så fort jag tog i vagnen :) Vi gick inom Netta och handlade det jag missade på Coop.. o sen stannade vi till vid lekplatsen så Amanda kunde leka lite.. Emelie sov som en stock... hehe :)

Hem o mös en runda i sängen med barnen.. kollade på Emil..så mysig! :) Sen blev det till o laga lite mat.. fisk o mos! smakaskens! :) o nu sitter vi o myser i soffan o tittar på barnkanalen..
Amanda vill gå o lägga sig redan.. hon har jättesvårt att hålla sig vaken nu när det blir mörkt å fort.. men lägger hon sig redan så lär hon vakna innan tuppen imorron..o det vill inte mamma! haha :)

Jaja.. näe det e väl det då.. ha dte bra gott folk! :)

Inga kommentarer: