lördag 21 augusti 2010

Det blev en konstig helg... Jag hade för mig att det va läkemedels tentan idag.. men det va det ikke! Det e nästa lördag.. typiskt, för då hade jag bestämt med min syster o åka dit... suck... aldrig blir det som man tänkt sig... jajja...

Idag har jag bara vatt hemma o slappat... Töserna kom hem vid 11 tiden.. vi gick en runda till affären o köpte lördagsgdis.. det blev lite kinapuffar :)

Imorron blir det oxå en slappedag... får se vad som händer.. Skönt när man inte har nått speciellt planerat...

Håller på för fullt o pottträna Emelie.. det går faktsikt riktigt bra! Hon kissar på toaletten med en ring.. Pottan e hon inte så förtjust i men toaletten går bra! DEt e inte så att jag vågar ha henne utan blöja när vi går ut o så, men iallafall här hemma! Hon tillomed bajsa på toa idag... Känns som om ingen av er egentligen bryr er, men jag blir så stolt över min lilla tös! :) Hon har verkligen blivit så stor!!! Kan inte fatta att hon e 2år!


Näe nu ska jag fortsätta o se på Nicke Nyfiken o mysa med töserna!
Ha en bra helg allihopa! :)

1 kommentar:

sofia sa...

Åh hoppas att du kom på det innan du hann åka till Halmstad iaf? :) Tar du tåget kl 8 på nästa tisdag?