onsdag 4 augusti 2010

Först vill jag bara påpeka att jag sett att det är en hel del stavfel från min sida.. det finns 2 förklaringar.. en enkel, det e att jag helt enkelt stavar som en kråka.. och en annan är att det för nån dag sen va en liten katt här inne och rev upp mer än hälften av mina tangenter på datorn.. vilket betydde att jag fick sätta ihop dom igen och alla ligger inte perfekt, därav den kontstiga stavningen... ni får ha överseende med detta...

Vad har hänt sen sist.. Ja min fd svärmor kom hit i söndags. o måndag, och tisdag jobbade jag dag... måndagskväll/eftermiddag gjorde vi inget speciellt... tisdags kom hela gänget hit. Mickes pappa e oxå här nere. O så grillade vi! gott gott va det!

IDag va jag ledig. Skönt med lite sovmorron!! När vi va klara så tig vi bussen till helsingborg och sen båten till danmark! Vi gick upp på torget o satte oss o åt rödpölse!! Gott gott! När vi satt där så mulnade det på! Men det hindrade inte oss från o gå o köpa en glass sen! Smasksens!!!

Imorron e det dax för jobb igen på morronen.. MEN sen e jag ledig HELA helgen!!! Söndag ska vi på barndop till lilla Filippa. Jag ska va gudmor!! Ska bli så kul!!

1 kommentar:

Angelica sa...

trist med tangenterna...men ska ha överseende med stavningen ;) tycker det inte är så farligt, blir lätt ett o annat stavfel när man slänger ihop en uppdatering i bloggen :)

skönt med ledigt sen i helgen! förtjänar du.

ja detta med namn är svårt, o ännu svårare denna ggn tycker jag! tack för förslaget iaf :) Moa e fint! va ett av förslagen jag hade till Maja..det har kommit på tal även nu, men mest R som gillar det...har blivit anti mot M-namn, haha jag vet inte varför, tycker mest det låter lite "lavigt" att ha en drös med ungar som börjar på samma bokstav!? :P