torsdag 26 augusti 2010

Idag har jag o töserna bakat! Töserna e förkylda o har vatt hemma sjuka hela veckan.. idag e dom mest hostiga... det e värst på nätterna så vi fr inte sova speciellt mycke...
Men baka kan man juh göra! :) Töserna älskar att baka!
Det blev kokostoppar, rulltrårta, muffins och skurna chokladkak0r! Smaskens! Så nu kan man få gäster! hehe :) Aldrig nån som kommer... (synd det e om mig va?? hehe :))
Näe, ska jag va ärlig, så e det så att det e många som ringer mig o försöker få till att träffas.. men ja jag vet jag e upptagen mycke... o e jag ledig nån dag.. ja då vill jag tillbringa den med mina små töser... tyvärr så blir det att mina älskade vänner blir lidande... DEt e inte meningen.. men som det e nu så måste jag göra så...

Jag hoppas töserna hinner bli friska tills nästa vecka.. då börjar skolan.. men det ska dom nog hinna bli :)

Näe nu ska jag ta och göra lite mat.. Pytt i panna blir det... ingen finare mat kanske, men mätta blir vi :)
Ha en bra em/kväll!

Inga kommentarer: