torsdag 12 augusti 2010

Så har det nästan gått en vecka till.. jag e riktigt dålig på o uppdatera här... men jag ska säga som det e.. jag har tusen miljoner saker o göra o hinner helt enkelt inte sitta här... o dessutom har jag inte mycke o skriva om, eftersom jag bara jobbar o jobbar...

Men lite roligt va det i måndags.. töserna skulle till dagis för första gången efter sommarlovet... Ja jag packade in barnen i bilen(har mickes bil då han e i norrland igen) o körde upp till dagis... när jag kommer dit e det låst.. hmm.. det har hänt innan att det vatt låst, men då har det vatt tänt inne i lokalerna o det va det inte denna gången.. hmm.. jag försökte ringa in men ingen svarde, tjugo i sex ger jag upp o ringer min mamma.. Peter svarar lite halvt spänt på vem fan som ringer vid den tiden.. när jag förklarat hur allt stod till så skrattade han till och sa att det va klart att jag kunde komma dit med dom.. jag körde som en galning till Höganäs.. lämnade av barnen o sen till jobb.. jag hann dessutom i tid! :) Sen kom jag på att det va planeringsdag på dagis.. så det va jag som va ute o cyklade... ooops...tur jag inte hann ringa dit o skälla på dom! haha :)

Men i tisdags så gick dom äntligen på dagis.. (o näe jag sa inget till personalen om att jag stod utanför dagen innan och svor) DEt gick över förväntan o lämna töserna! Emelie ville inte riktigt släppa taget, men det gick bra tillslut!!

Nu ska jag bara jobba 2 veckor till.. sen e det skolan igen! O nu börjar jag faktiskt se fram emot skolan igen! Får hoppas att jag hittar lite inspiration till skolan igen! HAde vatt underbart! :) Jag vill juh bli klar! Jag har juh insett nu hur mycke jag har lärt mig på jobb denna sommaren!! Otroligt mycke!!! Så det e jag glad för!

Men nu ni, nu ska jag sova... ´ska försöka uppdatera lite oftare :)

1 kommentar:

Angelica sa...

de e lugnt, har full förståelse till om du inte uppdaterar så ofta...jag finns här å läser iaf, när du uppdaterar ;)

hehe ojdå, men minnet kan svika en ibland ;) tur din mamma o peter kunde ta barnen iaf :)

fin din blogg blivit föresten!

hoppas de e bra med er!

kram