söndag 1 augusti 2010

Söndagkväll.. fast jag tycker det känns som måndag.. en det e det inte har jag lärt mig :)
Töserna e hos Micke denna helgen. Dom ska va där lite extra denna veckan då han har semetser. Farmor o farfar kommer ner idag och det ser Amanda framemot :9

Idag har jag jobbat på morronen... o sen hem, va grymt trött efter dagen på jobb.. men när jag kom hem så började jag rymma upp och sen dammsuga o diska... när jag ändå va igång så gick jag ut o klippte gräset oxå. Sopade på framsidan oxå! Så nu e här så fint så fint!! :) La mig en stund i soffan oxå. Somnde en liten runda.. inte bra, då jag ska upp imorron så behöver jag somna i god tid.. men men.. så e det det ska ng gå det med! Så trött som jag har varit på senaste tiden så ska det inte va några proble o somna! :)

Ikväll ska jag bara sitta i soffan. Micke bjöd hem mig ikväll, men jag tackade nej. ta inte illa upp micke :) Jag e bara så trött, kommer gärna en runda imorron

1 kommentar:

Angelica sa...

SV: tack! :D

å förstår att du e trött, så mycket som du jobbar! du förtjänar en lugn hemmakväll och bara sitta i soffan :P är själv jäkligt trött för jämnan, men det beror ju på annat ;) jobbigt äde iaf, att aldrig känna sig pigg :/

hoppas du får en lugn o skön kväll..i soffan :)