måndag 30 augusti 2010

Så va denna helgen oxå borta... I fredags kom mamma hit, eftersom hon skulla passa töserna på lördagen... VI gjorde inget speciellt utan tittade på TV och snackade skit :)

I lördags körde jag upp till Halmstad med mammas bil. Gjorde läkemedelstentan som jag tror gick bra!!! :) Jag jämnförde med andras svar o då fick jag samma iallfall.. så antingen har vi alla fel eller så e det rätt :) Hoppas hoppas!!!

När jag kom hem från Halmstad stod mamma färdig med töserna. Så körde vi ner till Camilla med familj i Blentarp. Vi satt mest o snackade.. Vi sov över där, och töserna sov hur gtt som helst där :) På söndan hade vi fullt upp.. handlade, kollade fotboll, kalas för Jesper som fyllde 15! Och sen körde vi hem igen. Emelie sov först på em vid halv tre till klockan va över 16. Och sen sov hon nästan hela vägen hem i bilen. Så jag va verkligen beredd på en lååååång natt... men när vi kom hem så satte töserna sig i soffan o tittade på Nemo. Klockan va visserligen över 19, men eftersom doom sovit så tänkte jag att dom kunde va uppe ett tag. Dm fick även lite gdis som va över.. men då visade Emelie vad hon tyckte om det.. så hon kräkte en riktigt kaskad ner i godisskålen.. inte nice!!! Jag kände på henne o hon va varm.. tog tempen på henne.. och visst hon hade feber.. fick alvedon sen somnade hon i soffan.. o sen sov hon hela natten.. så den lilla tösen va nog inte helt bra... stackaren...

Ja så fick jag nytt schema för skolan.. typisk.. det här med att planera när man går i skolan det e helt omöjligt tydligen... Nu ska vi gå mellan 14 och 17 istället för 9-12... _Det e juh lite skillnad när an ska lämna barnen på dagis!!!!!! Det e nog bara så att man ska inte va förälder o plugga.. iallfall ska man inte va ensamstående förälder... Nu blir det juh Ob tid på dagis, och dom vill juh gärna veta det lite innan... jag får hoppas att det går, annars får jag åka hem tidgare...(om nu barnen e friska så dom kan gå på dagis)

Jaja strunt samma... idag ska jag försöka och tvätta.. o bara va inne så töserna blir riktigt friska...
Ha en bra vecka gott folk! :)

Inga kommentarer: