fredag 27 augusti 2010

Idag e töserna betydligt piggare! Vilket e rikigt skönt! Emelie hade riktigt hög feber inatt... över 40 grader vid tolv tiden... Fick i henne alvedon och tror hon drack 5 eller 6 glas med vatten oxå. Hon drack som om hon inte sett vatten förr! Sen somnade hon igen... Men både Amanda o Emelie har vatt vakna till o från en massa inatt... I morse va dom lite hängiga, men nu e dom pigga o glada! :)

Jag kan inte fatta att det e fredag idag... känns jättekonstigt... Helg igen... märkligt,.... o på tisdag börjar skolan igen! :) Jag ser faktiskt framemot det.. jag vet jag flaxar fram o tillbaka.. vet inte m jag tycker det e kul elller inte... Men jga vill bara bli klar med det... Många säger att termin 2 e mycke lugnare än 1a... o det gör inget kan jag juh säga... Vi ska ut på praktik denna terminen! Det kan bli kul faktiskt! :) Förutom att det måste göras i Halmstad.. det stället till med lite problem för mig.. MEN problem är tillför att lösas eller???

Jag vill ha en ny dator!!!! Denna e kass!!! Särskillt nu när alla tangenterna e sönder... suck,.. en jag har verkligen inte råd med en dator nu... hmm.. o så vill jag ha en diskmaskin... men det måste fixas lite här i köket om jag ska kunna få in en diskmaskin...

Näe ni.. nu ska jag ta óch pussa på mina små underbara töser!! :) Ha en bra helg på er!

1 kommentar:

sofia sa...

Tjohopp!
Har du sett att schemat har ändrats? Vi börjar inte förrän 14.15 på tisdag så funderar på om jag ska ta tåget kl 13 eller om jag vill vara där i tid första dagen och ta det klockan 12.. Haha svåra val, jag vill inte!!