fredag 6 augusti 2010

FREDAG o fredagsmys!!! Så härligt!! Jag e ledig HELA helgen och det e sååå skönt! Jag har lärt mig att slappna och när jag e ledig nu! Innan stressade jag över att det går så frt o bla bla bla...

Idag blir det en riktig slöedag! Töserna e mest ute o leker.. men det känns som m det kan bli regn när sm helst men men.. Så länge dom vill va ute så får dom va det :) Ikväll blir det väl lite gotte och mys! :)

Idag fick jag brev från Malmösjukhus om en operationstid till min hand.. spännande med tanke på att jag inte visste att jag skulle operera min hand!!!! Jag skulle på en undersäkning i Malmö, men OP va det ingen som sagt nått om!! Men det står längst bak i det här brevet att det kan bli bara en undersökning oxå.. hmm jajja.. jag fårväl se vad som händer! Jag va juh hos läkaren för ett tag sen för att jag har värk i lederna och att det sticker i min högra hand.. o då sa den läkaren att hon skulle skicka en remiss till Malmö för en undersökning.. men hon sa inget om OP! Det e den 20e september iallfall..

Ja nu e det 2 veckor kvar till skolan börjar igen! Ser både fram emot det o inte... jag måste lära mig i ta tag i mig själv!!!!! Få saker o bting gjort!

3 kommentarer:

Linda sa...

Va plugga du för något?

//Linda

sofia sa...

Två veckor? jag tänker dock inte börja förräns om 3 veckor och två dagar haha :)

angelica sa...

oj en op-tid utan att bli informerad om det först...

hoppas ni haft en bra helg iaf! :)


sv: ja, såhär i slutet får man väl klaga...men känns inte som jag gjort annat rätt länge :P haha, ni undgår ju inte läsa om mitt mående iaf ;)

ok..förstår det känns tufft...gillar själv inte detta med varannan vecka, men jag förstår ju pappan med..tycker dock det känns..onaturligt!? att va borta från sina barn sålänge :( usch, men tids nog kanske man vänjer sig..