torsdag 30 juli 2009

Nervös

Imorron ska vi lämna den gamla lägenheten. O jag e väldigt väldigt nervös att den inte ska gå igenom slutbesikningen... jag vet inte varför e bara väldigt nervös...

Håll alla tummar ni har! Klockan 8 imorron e det iallfall! Så det e till o gå upp tidigt! :(

Oh på måndag ska Marre, Lina och jag till Bakken!!! Gud va det ska bli kul!!! Hoppas verkligen att det blir OK väder så vi kan åka! Vi bestämde vid 10 på knutpunkten!! Barnen ska va hos mormor! Så jag får åka ensam för engångsskull! Ska bli skönt, men samtidigt har jag dåligt samvete för att jag åker iväg på nått som dom kan följa med på.. men men.. nu ska jag göra det! D e inget o ha dåligt samvete för väl?

Oh nu vill jag bara att klockan ska va typ 9 imorron så det e över... o hoppas så att det går bra! Nu ska jag försöka sova.. ha det bra alla!

Inga kommentarer: