söndag 18 oktober 2009

Emelie sov hur gott som helst inatt i sin nya säng!! =) Så duktig så!!! Så härligt att få sova en hel natt! :) Amanda vaknade 22.20 och ville komma in till mig.. men det va juh OK! Jag had einte hoppat i säng än då.. Pratade med bror och syster halva kvällen hehe :)

Idag tog vi en runda till hembygdsparken. Vi va där i ca 2 timmar! Jättehärligt väder! :) vi kollade lite pådjuren o barnen fick leka en massa! Vi åt varsen korv till lunch hehe :) Senkörde vi hem så Emelie kunde få vila middag! :)
Men när jag la henne så hoppade hon av sängen o stod o knackade på dörren! hehe :) Lillebusen! Men jag la tillbaka henne o då somnde hon direkt! :)

Resten av dagen har vi mest vatt hemma o myst! Emelie ramlade här innan.. bet sig i läppen.. jag vet inte om det gick rakt igenom men hon har sår både på insidan o utsidan.. o på utsidan e det ganska djupt.. men efter ett tag så slutade det att blöda iallfall.. o hon har en rejäl fläskläpp oxå! :)

Nu ska snart barnen i säng.. o jag ska ligga o slöa i soffan! hehe :)

Inga kommentarer: