lördag 3 oktober 2009

Igår va vi på kalas hos Matte! Först gick vi på fotboll.. Tim spelade.. Ganska kallt! En annan visste juh inte att det va fotboll! haha :) Men det va kul! Träffade Lasse, Malin och Emma! Så stor Emma blivit! :)
Hemma hos Cia fick vi tacos! Smaskens! :) O så fick vi snickers tårta eller Marabou choklad tårta! Smaskens det med! :) Amanda tog nog 3 bitar! haha :) GAM! hehe :)
Sen kollade vi på Idol hos dom o när klockan va 21.30 så körde vi hem. Skjutsade Conny o Sofie hem oxå.

Idag har det vatt så otroligt trist väder. Men det gjorde inte så mycke.. jag hade en massa saker att göra här inne så... Jag bäddade rent i alla sängar, o sen tvättade jag nere i källaren. Rymde upp lite. O sen gick vi till lill Ica o handlade lite. O sen in igen.. Amanda va på ett så tråkigt humör hela dan.. men hon blev nog rastlös när vi bara va inne hela tiden. Men så fick hon åka med Micke o hämta farfar på knutpunken så blev hon på toppen humör!! hehe:) Dom kom hit allihopa sen oxå o fikade lite..

Nu ska jag se på Körslaget, synd bara att Ugglas e med... suck.. jag klarar juh inte riktigt av henne.. men men.. får blunda när hon e med! haha :)

Inga kommentarer: